night changes

Hej! 
Shit nu har det varit ett riktigt bra tag sen jag skrev...
 
Jag har haft de mest intensivaste månader på hur länge som helst.. skolan tär verkligen på en, jag tror inte att folk kan förstå hur mycket vi verkligen har om man inte är med i det själv. Mitt huvud snurrar bara runt i 360 och många av ens vänmer sitter och planerar massa saker som de ska göra och själv vet man inte ens vad man ska göra till middag, hmm.. 
 
Tänkte om jag ska summera lite, jag har träffat en helt underbar person, dock har vi bråkat en del så det går väll si och sådär.. men tror det här halvåret har jag uppnått så himla mycket. Både i relation och i mig själv.
 
Jag vart vald att vara ordförande på studentföreningen, så har både skolan och det att hålla igång. Både jag och kassören är nya i detta och båda är verkligen helt snurriga då man inte riktigt fått riktiga riktlinjer på vad som ska och inte ska göras. Så vi har en del på att bygga upp.. när han och jag började var vi bara 3 stycken i föreningen, nu är vi 13 stycken! Vi har inte haft det så bra på ett tag då rykten som inte vatit sanna gått runt, men jag tror på julavslutningen så hoppas jag att vi kan lägga allt bakom oss och fungera som en grupp igen :)! Men jag tror rent allmänt så måste vi få mera inspiration och uppskattning ifrån alla som inte är med i stung, eftersom vi gör allt för dem sen får vi bara massa dåligt vilket är tråkigt. 
 
Så vad har hänt det här halvåret?
Jo, blivit ordförande, festat en hel del, nästan varje helg har det blivit festande för att få bort huvudet ifrån pluggandet. Sen åkte jag på gaykryssning, vågade åka båt då jag egentligen är skit skrajj att åka för att jag tror vi kommer dö haha.. både skadat revben och fått en blåtira. Så akutet har varit lite som ett hem.. men jag har haft så sjukt roligt.
 
Sen har jag såklart fyllt 20 på det! Ahhh det var så kul! Tjejerna överraskade mig med en fest på STUNG, sen har vi även haft en för älskade jessi. Nu har vi båda fått en och har haft så sjukt kul på dem. Ska lägga upp bilder!!
 
Vad mer har hänt? Jo massa plugg.. bara plugg, plugg och ännu mer plugg. Först så sätter lärarna 2 veckors ledighet sen så proppar de oss med massvis med saker, t.ex. nu så ska vi göra en projektplan, textanalys sen statistik och även en tenta på det. Innan det så har vi haft 2 tentor, osce och sen även praktik på det. Vet inte riktigt hur lärarna tänker.. men men.
 
Finsn så mycket mer att berätta men det är en del av det jag gjort :)! Men nu stitter iaf jag på tåget påväg hem till Uppsala, gud va skönt det ska bli!! Dock har jag lite saker att göra, ska planera en inspark sen ska jag fixa skidresan som vi har vecka 4, måste se till att allt är iordning för avfärd. Åhh jag har glömt att skriva den 26 ska jag och Alex åka till London!!! Har aldeig vart där ska bli så sjjuuukt kul :D! Kan inte vänta! 
 
Men nu ska jag dra mig för om några timmar är kag hemma! Lägger upp lite bilder på det jag gjort nu unser halvåret.
 
Vi ses snart! 
 
Sista bilden är när Erica och Eva kom upp och hälsade på mig i Övik :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: