Min mamma är bäst!

I'm home bitches! Gud så glad jag är att vara hemma! Jag kände i söndags att det var dags att åka hem, tog första tåg jag kunde och bara åkte. Det har varit så himla mycket nu sista tiden! Jag har klarat alla mina tentor men det menas inte att det har varit lätt! Har gjort omtenta på nästan varenda sak jag gjort och är så less på att göra om dem.
 
Jag är iallafall så lycklig att vara hemma, detta är första gången jag verkligen längtat hem! Skolan sätter mycket press och livet med, och vem är inte den bästa man kan förlita sig på än sin mamma? Kände att jag behövde min mamma, nu nu nu. Imorgon ska jag träffa Alexandra, tror inte jag sett henne sen i sommras. Tiden går verkligen fort... ska iallafall bli jätte kul att se henne :D
 
Anledningen till varför jag åkte hem var för att jag kände att jag kommer gå in i väggen vilken sekund som helst, satt och pratade med mamma idag och hon fick verkligen upp mina ögon. Jag har varit så arg på sistonde och jag har inte förstått varför. Idag så fick hon mig att se att alla måste fokusera på sig själva ibland och jag sätter alltid alla andras behov före mitt egna. Nu är det slut på det. Mammor är verkligen bäst! Nä min mamma är bäst! <3
 
Vad ska jag mer göra den här veckan? Funderar även på att åka till gränby imorgon och bara strosa omkring och bara vara, ska träffa Emil och Eva nu till veckan :) kommer säkert slinka in några till men de är planerade just nu :* ahh skulle kunna skriva 10000 gånger om hur glad jag är att vara hemma!! 
 
Jag skriver imorgon och berättar om min lilla utflykt <3
Kramis! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: