USA

Jag va ca 3 veckor i Iowa, tråkigt nog så var det inte mycket sol så fick inte mycket färg :( men det var kul att träffa familjen igen. Vi hade fest för alexandra sen kom kusinerna ifrån Arizona. Vi shoppade mest, vi åkte berg och dalbanor en dag, träffade pappas vänner och sen gick vi på bio. Typ de va nästan allt haha.. Jag var sjuk nästan hela sista veckan så många dagar gick bara till att ligga i sängen. Fick åka in till sjukhuset för att jag hade så ont i magen. De kunde inte se något fel förutom lite förhöjda vita.. fick smärtlindring och illamående tabletter som jag fick hämta ut. Vet inte om jag fick magsjukan eller om jag åt något riiiktigt dåligt. Men 3 veckor gick väldigt snabbt och har inte så mycket mer att säga faktiskt om det. Förhoppningsvis så blir det bättre väder nästa gång eller om vi åker någonstans där det är varmare :D

Jag tänkte att jag lägger upp lite bilder som är roligare än text som kankse kan summera ihop resan i Iowa :)
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Sanna Eriksson

härliga bilder! :D

2015-07-24 @ 15:09:10
URL: http://dreamspo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: